Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

fredag 18 juni 2010

Second hand och yoga

Livet är tomt utan monster.
I morse klev jag upp vid halv sju, tidigare än jag stigit upp på flera veckor. Jag körde mitt yogapass på USM och det kändes riktigt bra. Efter det for jag till Sofia för lite te och senare second hand shopping på världens rörigaste affär Slumpen. Den är mysig och man kan hitta mycket roligt, men jag får nästan panik efter ett tag eftersom det är så trångt och litet. Men Sofia fick tag på det hon skulle till slut och sen blev det lunch. Jag blev efter det ännu mer sugen på vår planerade second hand-affär/loppis tripp till inlandet i sommar. Det finns fördelar med att ha skaffat sig en sommarbil.

Nu väntar snart IKSU och sen middag hos Malte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar