Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

måndag 21 juni 2010

Kameraprylar

Nu är jag i ett sånt där mysigt rus som jag bara är i när jag får leka med min kamera. Fast just nu beror det på att jag har beställt ett nytt UV-filter samt ett motljusskydd till mitt nya objektiv. Okay, jag har haft det i två år och bara inte fått tummarna loss förrän nu.

Idag är en fixardag. Förmiddagen har ägnats åt att ringa, maila och vänta på samtal från tryckeri, telefonbolag och ICA. Nu väntar jag på att alla ska behaga komma tillbaka från sin lunchrast innan jag återupptar ringandet igen. Jag sitter här i träningskläder och hoppas bli färdig med alla samtal snart så att jag kan dra till IKSU. Ikväll blir det packning inför Djurens Rätts sommarturné med Daniel. Jag älskar sommarlov. Även om jag jobbar och det inte mycket till lov är det så skönt att när man är ledig från jobb så är man ledig, det finns inga måsten som hänger över en. Jag vet att jag kommer att sakna plugg och rutiner lagom till augusti men just nu njuter jag bara av lovet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar