Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

fredag 2 juli 2010

Jobb och fix

Med midsommarfirande i Haparandra, nattjobb och finbesök av Felicia har det inte funnits mycket tid till den här stackars bloggen. Bröllopet på midsommarafton var fint och väldigt roligt. Jag fotade över 1000 bilder och ska i dagarna påbörja efterarbete med sortering och redigering så att brudparet kan få sen dem.

Idag har jag varit ledig hela dagen. Men eftersom jag är inne i min nattjobbsrytm sov vi till halv ett och hade bara halva dagen kvar. I helgen blir det nattjobb och nästa helg kommer mina kära föräldrar samt mormor och morfar upp. Mormor och morfar ska få tränga in sig i pyttelägenheten och lära känna katterna. Sen tänkte vi att Candy, alltså bilen, ska få jobba lite och vi ska leka turister. Buddhisttemplet i Fredrika, Holmön och Norrbyskär är idéer vi har.

Imorgon ska det blir besök på IKSU och en massa tvättande/uppackande. Bland annat ska vi packa upp Jennys farmors fina kaffeservis. Morfar måste ju får dricka kaffe ur kopp. Och jag är lite svag för tantiga saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar