Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

söndag 18 juli 2010

Sol, vind och vågor

Nu har vi finbesök från Haparanda, av Oscar och Felicia. Det är mest Jenny som måste slåss med dem dock, jag jobbar jämt. Så när Sofia ringde i eftermiddags och frågade om vi skulle med till stranden var jag inte sen att hoppa på. Jag hade precis däckat på balkongen med kaffekoppen och hade förmodligen blivit kvar där annars. Sagt och gjort, vi tryckte in sex personer i en pluttbil och körde till Bettnessand. Väl där var vi ensamma med vågorna, vinden och solen. Jag kände mig som ett barn igen när jag skuttade runt och kastade mig i vågorna. Ja, förutom att jag hela tiden behövde dra och upp och rätta till bikinin. Det var precis vad jag behövde för att få energi till två ytterligare arbetsdagar.

På onsdag ska vi fira förlovningsdag och till helgen drar vi till Haparanda för att hämta lite gamla grejer hos Jennys mamma. Det kan nog bli en fin vecka det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar