Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

tisdag 12 januari 2010

Tio kilo tyg..

Det finns inget som fungerar så bra på en stökig lägenhet som lite pluggstress. När jag sitter med min tjocka anatomibok och verkligen inte vill lära mig fler artärer så får jag väldigt mycket motivation att göra i stort sett vad som helst förutom att sitta kvar med boken. Så medan Jenny leker med sitt nya Guitar Hero har jag stängt in mig i sovrummet och pluggat samt smygsorterat lite tvätt. Sen fortsätta jag med att plocka undan i köket och göra lite ordning i klädkammaren..

Som en paus i pluggandet var vi och hämta ett paket min mamma skickat upp med en massa saker jag plockade på mig i Skåne. Tio kilo vägde paketet så fick dra hem det på pulka. Jag kom knapp ihåg vad som var i den men det verkar mest vara tyg och garn, väldigt trevligt. Lite märkliga tyger som jag inte vet vad jag ska använda till men vem behöver inte mer sånt?

2 kommentarer:

  1. Käre vän. Du behöver träna om tio kilo är tungt. :P

    SvaraRadera
  2. Varför göra någonting svårare än vad det behöver vara?

    SvaraRadera