Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

fredag 29 januari 2010

Brr

Dag tjugosju - Snökaos
Jag har verkligen haft noll inspiration att slöjda på sistone. Eller snarare, väldigt mycket inspiration men inte nog med konkreta idéer som känns lockande att ta tag i just nu. Däremot var jag på en väldigt peppande uppstartsträff med en fotocirkel. Det ska bli skoj att riktigt få nörda ner sig i fotografiets värld med andra intresserade. Till nästa gång ska vi fota tre bilder som presenterar oss själva. Detta är precis den sorts inspiration jag behöver just nu. Mitt 365 dagars projekt går rätt bra, vissa dagar har jag ingen lust alls att ta en bra bild så det blir en dålig. Men en dålig bild säger också någonting. 

Imorgon ska jag, Jenny och Frida fara till Lycksele för Ceclias 20-års fest. Det ska bli helskoj, det var länge sen man festade nu. Om man skulle ta tag i lite bokföring för Djurens rätts räkning, eller kanske baka lite bröd?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar