Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

måndag 25 januari 2010

Herregud

Ibland får man för sig dumma saker. Som att man kan jobba natten innan man ska ha yoga 8.45-10.15. Dessutom måste jag förbi kontoret och hämta deltagarlistor vid åtta. Just nu känns det ändå rätt bra, men jag vet att jag kommer att vara helt slut under yogan. Men trots allt så är jag jättepepp på att börja hålla klasser igen, det känns som en evighet sen även fast det bara var innan jul. Så just nu överväger det positivia det negativa denna morgon. Runt kvart i elva är jag väl hemma igen och då får det bli några timmar effektiv sömn innan jag ska till tandläkaren kl 14.  Ikväll ska det bli årsmötesutskickspackning med Djurens Rätt. Om inte annat kan jag nog klara det på fika-socker-chock. Vilken dag, tur att man är ung.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar