Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

måndag 6 februari 2012

Första dagen

En fin första dag på praktiken har det varit. Men jag är glad att jag hoppade vinkursen idag och hängde med kidsen i soffan framför Modern Family istället. Efter förra vårens maratonpraktik lärde jag mig att det är inte funkar att ha en massa andra saker inplanerade på fritiden, praktiken tar helt enkelt väldigt mycket energi. Nu ska jag ju jobba i helgen så jag vet inte hur bra det rimmar med att ta det lugnt på fritiden men det får väl gå.

Dags att gå ut och hämta in Syvlester, han har inte varit ute på flera dagar när det blev snorkallt men nu var han så rastlös och crazy att jag fick kasta ut honom. Jag tänker att han kanske uppskattar det i efterhand..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar