Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

måndag 21 februari 2011

Snö och pojkarna

Då var vi tillbaka i Umeå, till snö, flyttkaos och pojkarna. Det blev inte mycket sömn i natt, det gick inte att skruva ner värmen och efter ha svettats i några sömnlösa timmar satte jag mig i sittkupén och lyssnade på musik istället. Men då lyckades vi ju springa på Ásta och hennes nya kille Charles, en riktigt söt liten en. Nu vet jag inte om jag har smittats av Jennys influensa eller om det bara är sömnbrist men jag mår inget bra alls. Detta är dock veckan som vi verkligen måste packa allt i lägenheten och eftersom jag har mycket i skolan så borde jag packa i alla fall några lådor. Allt kanske känns bättre med lite kaffe i magen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar