Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

tisdag 19 oktober 2010

Plugg och regn

Sista praktikdagen gjordes igår och nu är jag återigen student på heltid = ledig väldigt mycket. Pepp! Dagen har dock inte känts så ledig, jag har skrivit järnet på min praktikuppgift så att den kan bli klar innan vi far till Berlin på torsdag. Så imorgon blir ännu en långdag framför Mackan men sen drar vi!

Nu är jag nyss hemkommen från träff med fina fotocirkeln. Jag cyklade hem i regnet och kände mig lite som hemma. Hemma i Skåne alltså. Hela dagen har varit en skånsk dag, grått och mörkt. Det är mysigt när man vet att det inte vara tills mars..

1 kommentar:

  1. Men eller hur. En grå och blåsig dag här är bara härligt. Som omväxling liksom. :)

    SvaraRadera