Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

fredag 15 oktober 2010

Fredag och magsjuka

Fredag! Äntligen. Det har varit en lång vecka, efter en veckas praktik, följt av jobbhelg följt av ännu en vecka praktik är nu jag nu rätt slut. I morse var det trögt att stiga upp. Men dagen flöt på och istället för att krascha i soffan bredvid min sjuka älskling så tog jag en cykeltur till ICA Maxi för att inhandla proviva, toalettpapper och annat man kan behöva som magsjuk.. Även en krya-på-bukett med höstblommor fick hänga med hem. Jag är inte spontant romantisk särskilt ofta. Jag är mest den som får en massa fina idéer men aldrig genomför dem. Cykelturen i vintervädret gav mig precis den energi jag behövde för att orka ta tag i diskberget och laga fin fredagsmiddag. Men nu blir det soffan och en öl resten av kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar