Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

tisdag 31 augusti 2010

IKSU och plugg

Motivationen inför terminen var på topp igår innan första skoldagen och sen sjönk den drastiskt efter en rätt så flummig dag. Men nu känns det bättre igen, jag har nog bara glömt bort att skolan brukar vara såhär, men med sina klart bättre dagar. Som idag, tre bra föreläsare och jag orkade till och med lyssna mig igenom hela dagen. Efter det blev det ett välbehövt besök på IKSU, i sommar har det blivit snålt med styrketräningen och nu är det dags att ta upp det igen. Jag passade även på att säga upp mitt medlemsskap, eftersom jag börjar som yogainstruktör på USM nästa vecka får jag ju träna där gratis. Lite sorgligt men samtidigt skönt att slippa alla överspacklade studenter och discobyggare.

Hoppas vår TV kommer snart så att vi kan sätta upp de nya möblerna och bli av med alla kartonger!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar