Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

måndag 31 maj 2010

Sommarlov

Nu tar jag sommarlov. Det känns lönlöst att råplugga två dagar till en tenta som jag inte kommer att klara. Det skapar bara en massa onödig stress och det känns underbart skönt att bara besluta att jag struntar i den nu och tar den i augusti istället. Så nu är det sommar på riktigt för min del! Det har vi firat med lite överblivet vitt vin och en promenad i kvällssolen. Slutet på våren har verkligen varit stressig och det känns som om jag behöver varva ner nu. Jag är konstant trött fast jag sover hur mycket som helst. Jag behöver komma bort lite.

På torsdag kväll åker jag ner till Göteborg och sen vidare till Skåne och Stockholm. Innan dess ska jag fixa lite med utvärderingen till mässan, redigera lite fler bilder, besöka IKSU några gånger och packa. Helt, helt underbart.

Igår hade vi förresten mysig grillkväll med mässgänget. Det var precis vad jag behövde, vegokorv och kubb med en massa härliga veganer. Vi hoppas på mer sånt i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar