Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

tisdag 4 maj 2010

Fakturapepp

Full rulle hela dagen har det varit idag. Praktik, yoga och djurrättande. Väldigt radikalt djurrättande, jag har suttit och skickat ut fakturor till vår mässa Vegovision. Jag är så pepp! Det har känts lite tungt och mycket, allting med skola, jobb, mässa och yoga. Så jag har mest känt ångest när jag tänkt på mässan och allt småfixande som är kvar. Men som tur var har jag underbara kollegor i arrangörsgruppen och det kommer att bli den bästa mässan någonsin! Visst är det fortfarande en massa småfixande kvar men inget känns längre omöjligt, det kommer att bli kalasbra det här. Kanske var det just det här med fakturorna som jag har skjutit upp allt för länge som har skapat mycket stress. Nu känns det som om en stor tyngd lyft ifrån mig och allt känns lättare. Det gör inget att jag har fem praktikdagar kvar denna veckan och i stort sett ingen ledig tid alls. Allt går.

Nästa vecka bär det av på minisemester, Djurens Rätts riksstämma i Karlstad. Man får ta den lilla semester man får!

Kanske Mackan har lite med att göra med min nyfunna pepp. Att sitta och göra fakturor blev roligt, jag trivs så bra framför skärmen nu. Nu ska jag bara fixa photoshop också så är den fulländad!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar