Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

måndag 17 maj 2010

Riksstämma






























I helgen har jag varit på finfin riksstämma i Karlstad med Djurens Rätt. Lite sega diskussioner och mer principer än djurrätt gör kanske inte den här stämman till den bästa jag varit på. Men vårt enade Norrlandsgäng hade i alla fall väldigt, väldigt roligt. Nu är jag superpeppad på Vegovision på lördag och så mycket sommarturné efter det som jag kan hinna med. Vi har verkligen fina aktivister här i Umeå, men även i resten av landet.

Idag har jag varit nattågsseg och mått sådär hela dagen men det börjar lätta nu. I veckan blir det slutspurt på både praktik och mässan. En helt sanslös vecka med andra ord. Jag glädjer mig åt att sommaren verkar ha kommit till Umeå och hoppas att den stannar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar