Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

tisdag 30 mars 2010

Sjukstuga, igen

Då var man sjuk igen. Det känns som om varje gång jag har jobbat har jag blivit sjuk efteråt, det är verkligen på tiden att avdelningen ska flytta till nya lokaler. Så nu spenderar jag dagarna i soffan framför det ena dåliga tv-programmet efter det andra. Jag fick ställa in min yoga idag vilket inte känns riktigt bra då jag redan har behövt göra det en gång tidigare. Om de inte hittar en vikarie så kommer terminen nu att bli förlängd med två veckor, dessutom är det påsklov nästa vecka så då blir det tre veckor mellan klasserna. Inte särskilt ultimat alls. Men det är inte mycket att göra åt det. Nu hoppas jag bara att jag blir frisk tills vi far mot Haparanda på torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar