Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

måndag 22 mars 2010

Inte ett dugg plugg (Haha)

Farmor har åkt hem efter en mysig helg med restaurangbesök, konst, musikal, barnkalas och fikande. Dagen har ägnats åt venprovtagning och pluggande. Förutom en liten cykeltur till Haga för att hämta mitt efterlängtade paket från Herbivore Clothing, det har dock inte kommit fram än. Men vädret är underbart och gav mig lite energi till fortsatt tentapluggande. Men nu är det totalt stopp, jag har usel pluggdisciplin som vanligt. Lite oförtjänt har jag klarat alla tentor hitills så jag hoppas att min tur fortsätter. Imorgon ska jag jobba på Barn 4 och på kvällen blir det yoga och fotocirkelträff. Om jag sover med mikrobiologi-boken under kudden kanske kunskapen dras in genom osmos?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar