Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

måndag 15 februari 2010

Stressen kommer krypande..

Förra veckan var det verkligen ingen ro och ingen vila. Efter en helg på Barn 4 känner jag mig nu lite trött men ändå lite mer peppad på min utbildning. Varje gång jag jobbat får jag något sorts lyckorus och jag känner att det verkligen är sjukvård jag vill jobba med. Fast inte vet jag om det gör mig peppad på hemtenta denna veckan, i denna meningslösa kurs. Varför måste utbildningen vara så flummig när yrket inte alls är det? Nåja, först är det yoga, seminarium och IKSU.

Mitt fotande går trögt också, jag har ingen inspiration alls utan tar bara bilder helt utan mening för mig. Varför är jag alltid så här gnällig på måndagar? Det brukar i alla fall bli markant bättre efter lite yoga så jag hoppas på det även denna vecka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar