Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

onsdag 8 augusti 2012

Foton och hösten

Jag har peppat hela dagen på att redigera bilder, foton från hela sommaren som inte lyckats ta sig från kameran än. Men tydligen har jag tagit långt fler foton än vad jag kom ihåg så det verkar kunna ta några timmar. Och eftersom jag måste fara till jobb om några timmar och innan dess ska hinna yoga, vila och laga mat så får redigerandet snällt vänta tills i morgon.

Jag längtar till hösten men det fina med sommar och finväder är att det var alldeles tomt vid simbassängen på IKSU tidigare idag. Om en nu ska se det positivt. Fast annars vill jag ha höst. Mörka kvällen, tända ljus, halsduk, mössa och en, förhoppningsvis, lugnare period på jobb. Det känns som om jag inte har varit ledig på hela sommaren, vilket jag ju knappt har heller. Men snart, då väntar nattjobb, luftigare schema, mer personal och mer van personal på jobb. Det blir fint det! Som semester nästan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar