Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

fredag 13 juli 2012

Genus, amning och mönsterkonstruktion

Nu har antagningsbeskedet kommit till höstens kurser! Jag kommer verkligen att vara den evige studenten, det finns ju så mycket roliga kurser. Så till hösten blir det Mönsterkonstruktion och modellskapande, Nutrition vid graviditet och amning samt Hälsa och ohälsa ur ett genusperspektiv. Spridda skurar alltså. Förmodligen kommer jag inte att orka läsa 22,5 hp samtidigt som jag jobbar heltid, håller yoga, planerar en vegetarisk mässa och försöker sätta mig in i arbetet i Umeå djurförsöksetiska nämnd. Men än är hösten långt bort och hoppet är uppe!

Nu väntar ledigt ända tills på tisdag, min längsta ledighet på hela sommaren så jag ska verkligen njuta. I regnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar