Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

tisdag 19 juni 2012

IKSU

Det finns fördelar med att börja jobba! Dels att jag tjänar pengar och kan kosta på mig ett träningskort, trots att jag redan tränar gratis på USM och att jobbet ligger så pass nära IKSU att det känns motiverat att börja träna där igen. Jag sa upp mitt kort där för ett par år sen men nu känns det skönt att vara tillbaka. Små och mysiga gym i all ära men jag gillar att kunna cykla dit med musik i öronen, dra mitt kort för att komma in, träna och cykla hem igen utan att ha behövt prata med någon. Det är kanske storstadsmänniskan i mig. En annan fördel med större anläggningar är att det är pass hela tiden och då lättare att klämma  in före eller efter jobbet. Pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar