Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

måndag 9 april 2012

Träningsvärk

Träningsvärken efter yogan igår känns. Imorgon kanske det blir ännu ett yogapass och sen lite löpning på onsdag. Det gäller att komma igång med den här träningen nu.. Min egen yoga är inte särskilt fysisk och därför är det skönt att gå på lite annan yoga ibland, eller helt enkelt någon annan sorts träning. Men att få lägga sig ner i shavasana efteråt är ju alltid lika underbart, oavsett om det är efter ett svettigt yogapass eller som avlappning i mitten av en mer klassisk yogaklass. Jag kanske får börja göra det efter att jag har sprungit eller så också. Inte för att jag gör det så ofta, men tanken finns där i alla fall.

Min påskledighet varar en hel dag till, sen är det bara några dagar kvar och åter helg. Härligt värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar