Mycket om Satyananda yoga och lite om djurrätt, pyssel, foto, Umeå, bästa frun, hunden och katterna.

tisdag 11 januari 2011

Bostadsrätt och tenta

Igår var vi och skrev kontrakt på bästa lägenheten! En liten fyra på Skogsbrynet, Haga, med krypavstånd till skidspåren samt nära stan, skolan och sjukhuset. Det kommer att bli tjusigt. Första mars får vi nycklarna och blir bostadsrättsägare. Lyckligtvis har jag redan glömt hur hemskt det är att flytta och är därför nästan taggad på att börja rensa och packa förrådet. Jag var så uppspelt igår att det inte kan ha blivit mer än fyra timmars sömn idag. Så där bra när man ska börja morgonen med en tenta, men det gick säkert bra. Om någon minut läggs resultatet upp!

Tarmsköljningen blev av i lördags som en kickoff till min stenhårda plugghelg. Det var jobbigare än jag minns att dricka så mycket saltvatten, min kropp kämpade verkligen emot. Men min mage som brukar krångla har känts mycket bättre sen dess. Dessutom har jag visat för mig själv att jag har självdisciplin och kontroll när det gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar